Buscar

Registrarse

¡Gracias por tu registro! ¡Recibirás un correo electrónico con más instrucciones para activar tu cuenta!

username already taken
¿Ya tienes una cuenta? .

Login

¿Olvidaste tu contraseña?
¿Todavía no tienes una cuenta? Registrarse para utilizar el UI-Designer y el foro o para crear tus propios proyectos.
¡Conéctate para crear temas y postear!

Buttons funktionieren nicht

#1 Abr. 1, 2015 23:32:27 by MaxPower

Hallo
ich habe seit heute eine pollin net io karte

die ip adresse habe ich schon auf mein netzwerk eingestellt und ich kann mit meinem laptop und der beiliegenden software auch auf die karte zugreifen.

wenn ich das projekt “pollin standart” auf mein ipad lade un versuche die ausgänge zu setzen funktioniert nichts. es ist fast so als ob die buttons in der app nur bilder sind. beim drücken passiert jedenfalls nichts.

unter connections habe ich die ip adresse der karte und den port eingestellt.

was mache ich falsch?

#2 Abr. 3, 2015 12:33:02 by david.eickhoff

wenn die buttons nicht drückbar sind, funktioniert die Verbindung wohl noch nicht. Einmal die Optionen hier checken: http://netioapp.com/de/faq/#connect

Editado david.eickhoff (Abr. 3, 2015 12:33:33)

#3 Ago. 4, 2021 09:48:58 by salezshark

Why do you require contact management software?

Contact-management-system creates useful entries for every prospect. Contact-management-system creates useful entries for every prospect. These include name, phone numbers, email ids, and current company. It organizes each piece of information so it's easy for the sales team and marketing to find the entries.

The SalezShark contact-management software attracts many clients and big brands by offering amazing features like tracking the customers' interactions with the company employee, scheduling follow-ups, organizing clients meetings in a calendar.

Anexos:
attachment salezshark customer software.png (45,6 KB)